lørdag den 10. november 2007

Messenger, billeder og meget mere.

Jeg har arbejdet lidt videre med min personlige hjemmeside. Jeg bøvlede lidt med at finde ud af, hvordan jeg kunne lave en linksamling på siden med mine favorithjemmesider. Det kunne Michael heldigvis finde ud af - jeg skulle tilføje under bogmærker. Nu har jeg en rigtig velfungerende startside!
Jeg sprang over Messenger og Google Talk. Jeg kender allerede Messenger udmærket - vi bruger den flittigt derhjemme til at kommunikere med sønnen i London. Jeg synes kun disse programmer giver mening, hvis man har Messenger/Google Talk på den PC, man bruger dagligt.
Jeg har i denne uge også oprettet en konto på Flickr og uploadet et par billeder fra bibliotekets fotoalbums. Lone var så venlig at maile til mig, hvordan jeg fik mit portræt på som et profil-ikon, så det fik jeg også lige fikset. Jeg har ikke haft så meget tid til at lege med Flickr i denne uge, men jeg glæder mig til at prøve det af hjemme med alle feriebillederne.

Ingen kommentarer: